مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا

مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا

  • 27 اسفند 1401
  • 0 نظر

مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا

 

ژنراتور گازی اسکانیا (Scania) با توجه به دارا بودن سیستم سی اچ پی، این امکان را فراهم می کند که کاربر قادر باشد به طور همزمان از برق و حرارت استفاده کند. ژنراتور گاز سوز اسکانیا ساخت کشور سوئد بوده و از نوع دائم کار آن می توان برای مصارف نیروگاهی و ارز دیجیتال استفاده نمود. این ژنراتور با توجه به مجهز بودن به استاندارد های اروپایی از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند. البته ذکر این نکته لازم است که ژنراتور گازی اسکانیا نیاز به اورهال در مدت زمان کارکرد طولانی دارد.

نکته ای که در مورد خرید ژنراتور های گازسوز باید در نظر گرفت با توجه به فشار گاز ایران  تا توان های سبک کار با فشار 1.2 پوند می توانند به راحتی خروجی بدهند. اما در مورد توان خروجی این ژنراتور ها باید این نکته را در نظر گرفت که معمولا 30 درصد توان ژنراتور های گاز سوز را در نظر نمی گیرند. برای مثال اگر توان مصرفی شما 70 کاوا می باشد، توان انتخابی ژنراتور گازی شما باید 100 کاوا باشد.

 ژنراتور گاز سوز اسکانیا پنج سیلندر

ژنراتور گاز سوز اسکانیا پنج سیلندر با توان 165 کاوا از مدل های اتوبوسی به شمار رفته و قابلیت کارکرد با حداقل فشار گاز را دارا می باشد، شایان ذکر است با توجه به استهلاک پایین ژنراتور گاز سوز اسکانیا پنج سیلندر می توان به صورت دائم کار نیز از آن استفاده نمود. ژنراتور های گازسوز اسکانیا قابلیت این را دارند تا 50 درصد بار را به صورت دائم کار خروجی بدهند.

ژنراتور گازی 1520

مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا 165 کاوا

  • توان: 132 کیلووات  
  • تعداد دور موتور : 1500 
  • فرکانس: 50 هرتز
  • قابلیت استفاده از ان جی (NG) یا همان گاز شهری با فشار 1.2 پوند 
  • دارای خط گاز، شاسی و رادیاتور و تابلوی اکبند به همراه برد دیپسی

مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا
مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا
مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا
#ژنراتور گازی MWM

نظر شما

اولین نفری باشید که برای "مشخصات فنی ژنراتور گازی اسکانیا" نظر ثبت میکند.

تمامی حقوق برای این وب سایت محفوظ می باشد